האופוזיציה לקואליציה: "נקים מנגנון פיקוח כדי שלא יזלגו כספים לחמאס"

איתי גדסי No Comments on האופוזיציה לקואליציה: "נקים מנגנון פיקוח כדי שלא יזלגו כספים לחמאס"

לפי תחילת המשך הדיונים על תקציב המדינה, ח"כ מיקי זוהר הציע בשם האופוזיציה, למשוך את כלל ההסתייגויות ולהתחיל מייד בהצבעות, בתמורה להקמת מנגנון שוויוני שיפקח על העברות הכספים לרע"מ – הקואליציה סירבה. זוהר: "ברור לכולם שהם פשוט מסתירים נתונים מאזרחי ישראל שירעידו את האדמה"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה זו ממשיכה מליאת הכנסת להצביע על ההסתייגויות והסעיפים להצעת חוק ייעול כלכלי ותקציב המדינה לשנת 2022. לפני תחילת ההצבעה הפתיעה האופוזיציה את הקואליציה בכך שהיא מוכנה למשוך את כל ההסתייגויות ולהתחיל מיד את ההצבעות על החוקים, התנאי של האופוזיציה היה פשוט, הקמת מנגנון שוויוני שיפקח על הכספים שמועברים לרע"מ.

לפני תחילת ההצבעות פנה ח"כ מיקי זוהר לקואליציה ואמר: "יש אפשרות שנגיע להסכמה שכל ההסתייגויות יימשכו, יש לנו הצעת פשרה הוגנת. ההצעה שלנו היא שכל שקל שמועבר ע"י הממשלה לרע"מ ולתנועה האיסלמית יעבור במנגנון פריטטי בין הקואליציה לאופוזיציה שיפקח על הכספים, כדי שלא תהיה זליגת כספים לחמאס בעזה. כך אתם גם שומרים על ביטחון ישראל וגם נמנעים מפיליבסטר".

 

שר החוץ יאיר לפיד עלה השיב להצעת האופוזיציה ואמר: "אני שמח לראות שהלילה הארוך הזה לא הרס את ההומור של האופוזיציה, התשובה היא לא".

ח"כ מיקי זוהר בתגובה לסירוב הקואליציה להצעתו-הצעת האופוזיציה: "מה אתם מסתירים לאזרחי ישראל? ממה אתם חוששים? האופוזיציה הסכימה למשוך את ההסתייגויות למרות התנגדותה לתקציב המוצע, אם הקואליציה תקים מייד מנגנון משותף, עם סמכויות וטו פריטטיות לקואליציה ולאופוזיציה, שיפקח על העברת כספי המדינה לרע״מ ולעמותות שקשורות בה על מנת למנוע העברת כספי אזרחי ישראל לחמאס, לארגונים מסיתים ולאויבי ישראל".

זוהר תקף ואמר, "הם פשוט סירבו. איזו בושה. ברור לכולם שהם פשוט מסתירים נתונים מאזרחי ישראל שירעידו את האדמה".



0 תגובות